wtorek, 15 grudnia 2015

Sopot.Stara ,odrestaurowana kamienica.
Wiedziałam ,że będzie pięknie.Po pierwszym spojrzeniu na rzeźbione drzwi.Już sama klatka schodowa wprawiła mnie w zachwyt.Mój M.otworzył drzwi....
180 metrów kwadratowych cudownego,klimatycznego wnętrza.Dodatkowo ,odnowiona  ,duża weranda.Tak,moja dusza została mile połechtana .Takie miejsca jak To,są bliskie memu sercu,nowe,może i ładne,ale to własnie te stare wzbudzają mój zachwyt.Kiedyś  potrafili zbudować coś pięknego.
Oczami wyobraźni widziałam co i gdzie  bym ustawiła.... :)) Ale,wiem,że właściciel "zepsuje" to wnętrze.Ma zgoła inną wizję od mojej ;) A zawartość tego apartamentu będzie daleka od klimatycznej...
M.powiedział,że gdybym to ja miała je urządzić,to z pewnością  cena tej nieruchomości podwoiła by się :))
Mhmm,fakt,wszystko co wybieram jest najlepsze i najładniejsze ,nawet jeszcze nie znając ceny,mam tak od zawsze...Niestety .
Ale takie wnętrza zasługują na piękną oprawę.Poza tytm ,jeśli kogoś stać na wydanie kilku milionów złotych na samą taką nieruchomość,to co tam takie "grosze" na aranżacje wnętrza?Gdyby ten apartament był w innym mieście,to cenę zapewne miałby inną.A Sopot to nadmorskie,turystyczne miasto najdroższych hoteli,nieruchomości i ekskluzywnych samochodów.
Latem unikam Sopotu,za dużo turystów,zgiełku i korków.Oprócz słynnego ,pieknego Mola,krzywego domku i sławetnego Monciaka,nic tak naprawdę tam nie ma.Na Monciaku panuje lans i totalny snobizm.
Chcecie zobaczyć facetów z ogolonymi nogami w modnych,markowych mokasynach ,to zapraszam latem do Sopotu właśnie.
Może są jakieś amatorki gładkich męskich nóg,ale ja jestem zdecydowanie bardzo na NIE! Mężczyzna  ma być zadbany,owszem,ale   męski i naturalny.
Powracając do tematu,bo trochę zboczyłam z kursu :)) z całym tym moim uwielbieniem do starych kamienic,ale za cenę takiego lokum ,wolałabym w ciszy i spokoju  mieszkać za miastem.Zdecydowanie tak.
Samych wspaniałych chwil dla wszystkich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz